Testimoni Shaklee Terhadap Diri Saya Yang Buat Saya Jatuh Cinta Dengan Shaklee

 

Saya nak share kesan shaklee terhadap diri saya yang buat saya jatuh cinta dengan shaklee. Yang paling saya konsisten adalah Vitamin C Dan OsteNutrix.



Testimoni Shaklee


Vitamin C Shaklee

Vitamin C shaklee menjadi pilihan saya kerana vitamin c shaklee ni berbeza dengan vitamin c yang lain kebanyakan vitamin c di farmasi mempunyai gula dan pewarna tambahan. 


Vitamin C Shaklee ini dihasilkan daripada bahan semulajadi yang selamat untuk diambil dan tiada bahan tiruan tambahan.


Alhamdulillah,Sejak amalkan vitamin C shaklee  memang badan semakin sihat, kulit semakin cantik dan sistem imun badan meningkat, dan jarang-jarang demam, kerana Vitamin C ini melindungi sel-sel badan kita dari patogen luar.



Testimoni shaklee



OsteNutrix Shaklee 


Pengalaman saya makan supplement kalsium Shaklee ni dah lama. Dulu namanya bukan OsteNutrixShaklee tapi Ostematrix.


Makan OsteNutrix Shaklee ini membuat kan saya tidur lena dan mudah bangun pagi . Saya akan makan OsteNutrix sebelum saya tidur .



Bestnya makan Ostenutrix ni ialah dia bagi kita punya otot fully relax masa tidur tu. Segala tekanan dan stress yang dialami masa siang hari, akan di redakan masa kita tidur inshaaALLAH, jika kita makan kalsium. 


Sebabnya kalsium OsteNutrix  Shaklee ni ada sifat natural tranquilizer. 


Bila kita tidur dengan otot yang benar-benar rehat, nak bangun pagi pun senang, Itu rahsianya kenapa ramai orang yang makan ostenutrix Shaklee komen diorang senang bangun pagi, walau tidur 4 jam je tapi bangun pagi tu rasa segar. alhamdulillah.



Itulah sedikit sharing Testimoni Shaklee saya sendiri berkenaan kelebihan dan kebaikan yang saya rasai hasil mengambil Shaklee sebagai supplement harian saya.doakan moga dapat hadiah istimewa tajaan www.anakkuwira.com


Saya juga aktif di media sosial lain :


Facebook Page : JU SHAKLEE - SAFE.PROVEN


Instgram : @jumilah1988



#NextlevelBlogging


#Shakleetriumph2023


#shakleethrive2023


#pengedarshakleelabuan


#teamleadership 

Comments