Vita-Lea Iron Plus Multivitamin Terbaik Shaklee




Pengedar aktif shaklee

Umum mengetahui bahawa Vita-lea Iron Plus merupakan KILLER-PRODUCT Shaklee dan merupakan multivitamin terbaik shaklee.

Vita-Lea Iron Formula merupakan multi-vitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia. Asalnya ia dikenali sebagai "Vitalize-Mineral" dan disingkirkan sebutan kepada "Vita-min" dan perkataan vitamin yang disebut kini asalnya dari Shaklee.

Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair (90 tahun lalu) kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai Vita-Lea.

Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.


Vita-Lea shaklee terbaik

Jom kita tengok perbezaan mutivitamin Shaklee ini yang menjadikan Vita-Lea Iron Plus multivitamin terbaik shaklee 

1.Ujian Klinikal (berdasarkan 7 ujian klinikal) telah membuktikan bahawa pengambilan Vita-Lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko kerap sakit  sebanyak 65%.

2.Lebih 340 ujian kualiti dilakukan setiap kali Vita-Lea dihasilkan semata2 nak memastikan kualiti vitalea ni up to their standard.

3.Tablet Vita-Lea ini disaluti dengan serbuk nutrisi iaitu spirulina. Ia dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut sebagai "Explo-Tab".

Pengedar shaklee labuan

4.Vita-Lea Shaklee telah dipilih oleh Center for Science di Amerika Syarikat sebagai THE BEST MULTIVITAMIN  di dalam Public Interest pada tahun 2000.

Kandungan Vitamin Dalam Vitalea Shaklee



Pengedar shaklee


Vita-Lea Iron Plus adalah formulasi dicipta khas untuk menyokong keperluan khusus lelaki dan wanita. Setiap hidangan memberikan 28 jenis vitamin penting dan mineral kritikal, termasuk vitamin C, dan Beta Karotena untuk perlindungan antioksidan.

Vita-lea Shaklee Merupakan multivitamin terbaik yang terkemuka dan lebih komprehensif kerana mengandungi  vitamin dan mineral kritikal dalan jumlah yang seimbang untuk memantapkan kesejahteraan kesihatan kolon, hati, mata dan sistem imun dalam jangka masa panjang.

Vita-LeaIron Plus mengandungi 200mcg asid folik, vitamin B yang diperlukan untuk tubuh yang sihat.

Multivitamin terbaik shaklee


 
MANFAAT VITA-LEA IRON PLUS SHAKLEE


📌 Sebagai penambah tenaga segera, memberi kecergasan kepada tubuh, kekuatan mental sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian.

📌 Sebagai pelengkap nutrisi. Kekurangan pelbagai vitamin dan mineral akibat amalan diet yang tidak seimbang terutamanya mereka yang mengamalkan sayuran (vegeterian) dan anemia.

📌 Keupayaan sistem produktif yang mana ia amat penting kepada kanak-kanak dan remaja yang sedang membesar.

📌 Sangat membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan.

📌 Salah satu elemen penting pada sel tubuh yang menyediakan asas nutrisi, memastikan  sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon serta menjaga kesihatan tirod.

📌 Melindungi organ seperti fungsi buah pinggang, jantung dam hati.

📌 Teknologi salutan mikro membantu dalam pembebasan segera di dalam perut untuk meningkatkan penyerapan Asid Folik dan Vitamin B penting yang membantu menghasilkan dan memelihara sel-sel baru.


Pengedar aktif shaklee seluruh malaysia

Jika anda ingin makan SATU sahaja jenis vitamin untuk kesihatan diri anda, Vita-Lea Shaklee adalah pilihan yang terbaik buat anda.


Siapa Yang Perlukan Vita-Lea Shaklee

Vitamin Vita-Lea ini sesuai untuk semua peringkat umur bermula daripada 13 tahun dan ke atas bagi lelaki dan perempuan.

  • Lelaki dan Perempuan 13 tahun ke atas yang ingin menjaga kesihatan diri
  • Ada masalah HB rendah / low
  • Ingin mengelakkan masalah kurang darah merah
  • Selalu ingin berasa pitam atau pengsan
  • Cepat letih
  • Mementingkan kesihatan diri dan kandungan agar mendapat cukup vitamin setiap hari
  • Ibu Menyusu
  • Ibu Hamil / Mengandung
  • Ingin mengatasi masalah cepat berasa lesu dan letih
Siapa Tidak Digalakkan Mengambil Vita-Lea Shaklee 

1) Pesakit SLE iaitu sejenis penyakit auto-imun.

👉🏻Pesakit SLE tidak disarankan untuk mengambil sebarang supplement kesihatan yang mengandungi alfalfa. Ini kerana alfalfa mengandungi asid amino L-canavanine yang boleh mencetuskan dan meningkatkan keradangan kepada pesakit SLE .

2) Pesakit Thalassemia (terutama Thalassemia Major).

👉🏻 Ini kerana Vita-Lea Shaklee diformulasikan dengan zat besi. Pesakit Thalassemia sudah sedia maklum terbeban dengan berlebihan zat besi dalam tubuh.

3) Meraka yang ada masalah Hyperthyroid

👉🏻 Pesakit ini mengalami masalah kadar iodin yang tinggi dalam darah. Vita-Lea  Shaklee yang mengandungi iodin akan meningkatkan lagi paras iodin dalam tubuh mereka dan ini mungkin akan menyebabkan keradangan.

4) Orang yang alahan terhadap herba kerana Vita-Lea Shaklee mengandungi alfalfa.

Pengambilan Vita-Lea sehari bersamaan seperti anda makan 10 cawan brokoli, 2 biji oren saiz sederhana. 2 cawan bijirin penuh, 5 cawan susu, 3 biji telur dan 17 cawan cendawan.

Adalah sesuatu yang mustahil untuk kita mampu ambil hidangan sayur atau buah seperti di atas bagi melengkapkan nutrisi harian, tetapi dengan bantuan Vita-Lea, anda mampu menutup jurang nutrisi tersebut.


Nak dapat kan Vita-Lea Iron Plus Shaklee boleh hubungi saya sekarang.


Promo shaklee 2023


Comments