Kenapa Shaklee Supplement Terbaik Di Malaysia

 

Shaklee supplement terbaik




Sebelum ini jue Ada berkongsi mengenai set kurus shaklee untuk entry kali ini jue ingin berkongsi kenapa Shaklee supplement terbaik di Malaysia .

Shaklee Malaysia Diikhtiraf sebagai Trusted Brand Vitamin Supplement di Malaysia, bagi kategori vitamin dan supplement untuk tahun 2021 dan 2022 yang dibuat oleh Reader Digest. 

Shaklee menang gold award, sebaris dengan jenama terkenal seperti Panasonic, Sony, Spritzer, Daiken dan banyak lagi.



Anugerah daripada Readers Digest ini menunjukkan bahawa pengguna supplement di Malaysia mempercayai produk Shaklee atas beberapa faktor diantaranya ialah :

  1. Kredibiliti Syarikat (Lebih 65 tahun di pasaran dunia, lebih 25 tahun di dalam Malaysia)
  2. Produk yang dihasilkan selamat digunakan dan berkesan. Ada kelulusan KKM dan sijil Halal yang diiktiraf oleh Jakim.
  3. Sistem agen yang bersistematik dan mesra pengguna.

Produk Shaklee dan kualiti dan sains dibelakangnya takde tandingan lagi dalam industry penghasilan supplement kat dunia ni. Tapi mungkin ramai yang tak berapa kenal dengan elemen-elemen PERBEZAAN SHAKLEE ni kan?

Sekiranya anda dah tau, jom kita refresh sikit tentang apa yang MEMBEZAKAN SHAKLEE dengan produk lain.

Kenapa Shaklee Supplements Terbaik di Malaysia:


1. Produk dan prinsip Shaklee adalah harmoni dengan alam semulajadi.


 Bagi Shaklee, semua yang ada di dunia sudah ada hukum alamnya.

  • Shaklee adalah syarikat pertama memperolehi sijil Climate Neutral di dunia pada tahun 2000.
  • Shaklee juga syarikat yang mengimbangi pelepasan karbon dioksida sepenuhnya dan kesan bersih ke atas alam sekitar.

2. Slogan Shaklee: Safe, Proven, Effective


a. Produk Shaklee adalah selamat


Ada beberapa point yang ingin saya ketengahkan:

  1. Shaklee melakukan ujian ke atas setiap ramuan baru daripada 350 bahan pencemar, pestisid dan kekotoran. 
  2. Selain itu, Shaklee juga melakukan ujian daripada bahan pencemar lain termasuk logam berat, sisa pelarut, bukti radiasi dan bahan pencemar mikrob.
  3. Shaklee melakukan ujian ke atas bahan pestisid sebanyak 250 melebihi kehendak United States Pharmacopeia (USP).
  4. Shaklee menjalankan lebih 100,000 ujian kualiti setiap tahun untuk memastikan setiap produknya adalah selamat untuk anda dan keluarga anda.
  5. Semua produk Shaklee tidak mengandungi bahan perasa tiruan, pemanis atau pengawet tambahan.
  6. Semua produk Shaklee adalah Bebas Gluten, di mana ia sesuai untuk mereka yang mempunyai sensitiviti atau alahan terhadap gluten. Dengan produk bebas gluten, anda akan memperoleh kesihatan penghadaman lebih baik.
  7. Semua produk Shaklee adalah Non-GMO dan diiktiraf melalui Identity Preserved Program (IPP). IPP adalah kaedah paling berkesan untuk memastikan produk Shaklee adalah kekal Non-GMO daripada proses penanaman biji benih hingga proses pengeluaran.
  8. Semua produk Shaklee adalah berstatus biodegradable di mana ia memegang prinsip selamat, berkesan, semulajadi. Semua produk Get Clean Shaklee adalah biodegradable di mana ia tidak mengandungi fosfat, nitrik dan borat.
  9. Semua produk dan ramuan Shaklee tidak diuji ke atas haiwan.

b. Proven. Suplemen Shaklee adalah terbukti.


Bagi Shaklee, kami tidak menyatakan sesuatu itu begitu sahaja. Kami ada bukti.

  1. Lebih daripada 125 jurnal saintifik diterbitkan. Semua produk kami mempunyai sokongan daripada 125 jurnal saintifik yang menunjukkan ia mampu memberikan perbezaan kepada tahap kesihatan anda. 
  2. Salah satu kajian ini adalah Landmark Study yang mana telah menunjukkan pengguna suplemen Shaklee mempamerkan kesihatan lebih baik berbanding 2 kumpulan ujian yang lain.
  3. Kajian Telemore menunjukkan pengguna yang mengambil Shaklee selama 5 tahun memiliki telomere yang lebih panjang berbanding pengguna tanpa suplemen (yang masih sihat).
  4. Shaklee memiliki 69 hak patent atau patent pending.
  5. Patented Delivery System (PDS) dilaksanakan untuk memastikan nutrisi daripada suplemen diserap sepenuhnya ke dalam badan. Ini memberikan nutrisi kepada badan pada masa dan organ yang tepat.
c. Effective. Suplemen Shaklee adalah efektif melalui
    Landmark Study.

Landmark Study Shaklee adalah kajian penggunaan Shaklee dalam jangkamasa panjang pengambilan yang mana menunjukkan pengguna Shaklee memiliki kesihatan yang lebih baik, berbanding dengan 2 kumpulan ujian yang lain.

Landmark study Shaklee dibuat oleh pihak bebas dan berkecuali iaitu University Of California, Berkeley berkenaan corak penggunaan, status kesihatan dan nutrisi bagi pengambilan banyak jenis suplemen.

Landmark study ini telah diterbitkan dalam Nutrition Journal  di mana ia dapat disemak secara online sejak 24 Oktober 2007. Apa yang saya boleh buat kesimpulan tentang Shaklee Landmark Study adalah:

  1. Kajian ini adalah yang PERTAMA seumpamanya dan bertujuan untuk melihat keselamatan dan keberkesanan pengambilan suplemen untuk jangkamasa panjang. Tiada syarikat lain yang pernah melakukan kajian seperti ini selain Shaklee.
  2. Pengguna Shaklee mempunyai tahap nutrisi dalam darah yang baik. Ini menunjukkan produk Shaklee adalah bioavailable iaitu mampu diserap dan digunakan oleh tubuh dengan baik.
  3. Pengguna Shaklee mempunyai tahap biomarkers of disease risk yang lebih baik. Ini menunjukkan dengan menggunakan Shaklee, anda boleh mengurangkan risiko daripada mendapat penyakit.
  4. Pengguna Shaklee mempunyai kadar penyakit yang lebih rendah. Ini membuktikan penggunaan suplemen Shaklee boleh meningkatkan tahap kesihatan anda.
  5. Pengguna Shaklee memberi nilai kesihatan mereka lebih baik dan terbaik. Ini terbukti bilamana anda mampu hidup lebih sihat.
  6. Tiada risiko yang dikaitkan dengan pengambilan suplemen Shaklee. Adalah terbukti produk Shaklee adalah selamat untuk penggunaan jangkamasa panjang.

3.Sijil halal dan selamat

Produk Shaklee supplements telah diuji dan disahkan selamat untuk digunakan oleh badan-badan berkaitan. Produk-produk Shaklee supplements juga mempunyai sijil halal dari badan-badan yang diiktiraf di Malaysia dan di seluruh dunia.







Shaklee supplement terbaik


Sekiranya anda mencari hidup yang sihat dan berpanjangan, Shaklee telah membuktikan bahawa produk kami boleh memberikan hidup yang lebih sihat, bertenaga, muda pada tahap selular. 

Sebab tu saya trust Shaklee brand dan rasa sangat bangga to be a part of Shaklee Malaysia.  Kami percaya kesihatan yang baik adalah perkara paling utama. Tanpanya,hidup anda tidak bermakna. 

Jadi setiap supplements yang terdapat di dalam botol Shaklee telah dicipta untuk membantu anda hidup lebih sihat. Jom mulakan asas kepada kehidupan yang sihat dan berpanjangan bersama Shaklee. 

Komuniti Shaklee kami telah terbukti menjadi salah satu daripada penduduk yang paling sihat di dunia. Kami juga menawarkan peluang perniagaan yang mengubah kehidupan yang dibina dengan berkongsi produk kami yang mengubah hidup. 

Anda akan mempunyai kebebasan untuk mengerjakan perniagaan anda dan memperoleh pendapatan pada bila-bila masa dan di mana sahaja yang anda pilih, semuanya semasa menjalani kehidupan yang anda cintai.

Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk semua dan jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee atau menyertai Shaklee boleh hubungi saya dan saya akan membantu anda turut sama berjaya.

Jemput follow media sosial jue di bawah 😍 

FB PERSONAL : JUMILAH IBRAHIM

FB PAGE Ju-Shaklee

INSTAGRAM  : Jumilah1988


#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleelabuan
#pengedarshakleeaktif


Comments