Kurus Sebelum Raya Dengan Set Kurus Shaklee

 



Set kurus shaklee


Pastinya Hari Raya nanti, ramai yang teringin kurus untuk bergaya bersama baju raya terbaik masing-masing. Sebagai wanita, spare part di bahagian perut, lengan dan peha amat membimbangkan jiwa dan raga. 

Walaupun berpuasa cukup sebulan, namun lemak-lemak degil amat sukar dibuang.

Jadi,jue nak memperkenalkan SET KURUS SHAKLEE ,set ini boleh didapati dengan nama popularnya HELLO NEW YOU SET bagi membantu anda kurus sebelum raya dan berpuasa dengan happy, bertenaga dan sihat! 

Ia mengandungi 4 jenis vitamin yang sangat menyokong mereka yang nak sihat , yang berusaha menjaga diet dan mereka yang nak kurus.

Set kurus shaklee
HELLO NEW YOU SET 


Antara produk yang ada dalam Set Kurus Shaklee  ini adalah Mixed Soy Protein Chocolate Shake, atau nama popular Cinch Chocolate, Omega Guard Shaklee, Lecithin dan Herb Lax. 

Setiap vitamin ini mempunyai manfaat yang menyokong diet plan seperti Diet Suku-suku Separuh, Intermitten Fasting dan Keto.

CINCH CHOCOLATE 

Cinch Shake Shaklee adalah minuman rendah kalori (180 kcal sahaja) yang bertindak sebagai pengganti makanan (meal replacement).

Ia mengandungi protein yang lengkap dengan 20 multivitamin, kalsium, leucine dan serat. 

Cinch Shake Shaklee tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan pengawet tambahan.

Kandungan Cinch Shake Yang Membantu Untuk KURUS

Untuk menurunkan berat badan, kita perlu memastikan diet harian berada dalam paras kalori yang sesuai untuk kita dan nutrisi harian wajib lengkap. 

Apa yang akan terjadi sekiranya nutrisi tidak dipenuhi? Kita akan mudah untuk craving.

Untuk kurus, serat di dalam pemakanan harian bantu pergerakan usus berjalan dengan baik supaya kita dapat membuang air besar dengan teratur yang membantu proses penurunan berat badan.

Cinch Shake Shaklee mengandungi nutrisi lengkap yang diperlukan dalam diet harian kita. Pengambilan satu hidangan Cinch Shake bersamaan dengan satu hidangan lengkap sihat nasi bersama lauk pauk dan sayuran.

Shaklee menggunakan pengalaman penuh selama lebih 50 tahun dalam dunia nutrisi untuk membangunkan formula Cinch Shake dengan harapan penurunan berat badan menjadi lebih mudah dan selamat.

Cinch Shake Shaklee ada kandungan leucine yang terbukti mampu mengekalkan 100% jisim otot tanpa lemak dan menghilangkan lemak, berat dan inci.


OMEGA GUARD SHAKLEE 

Omega 3 Fatty Acid mempengaruhi pelbagai jenis hormon yang dihasilkan oleh badan termasuk leptin yang merupakan hormon yang penting dalam pengawalan selera makan dan metabolisme.

Ianya dihasilkan daripada lemak di dalam badan. Leptin akan menghantar Signal kepada otak untuk menghadkan rasa lapar. 

Penting mengambil lemak untuk menghasilkan leptin ini yang membantu kita menghantar isyarat supaya berhenti makan (KENYANG) atau BERHENTI MENYIMPAN LEMAK berlebihan!

Menurut satu kajian di The University of Navarra of Pamplona Spain, Omega-3 Fatty acid secara langsung dapat mengurangkan selera makan, hasil kesannya terhadap tahap kelaparan seorang manusia.

Omega juga membantu badan MEMBAKAR LEMAK JAHAT dan menurunkan paras kolestrol disamping meningkatkan memori dan perkembangan otak yang sihat.


LECITHIN 

Lecithin berasal daripada ekstrak dari kacang soya organik. Salah satu fungsi lecithin ialah mengemulsi lemak dan memastikan lemak tidak termendap di dinding membran.

Emulsi lemak bukan bermaksud "membakar' lemak tapi bermaksud lemak itu dipecahkan molekulnya kepada lebih kecil supaya ia lebih mudah bergerak di dalam sistem pencernaan. 

Jadi, lecithin sangat membantu membasmi lemak yang kita makan ketika itu. Lecithin bukan pembakar lemak tetapi PENGEMULSI LEMAK ya! 

Jangan lupa ambil sesuatu untuk keluarkan lelemak yang telah teremulsi iaitu Alfalfa.



HERB-LAX

Herb-Lax dihasilkan daripada herba-herba yang semulajadi yang diproses melalui kaedah kombinasi sains moden dan tradisional.

Campuran proprietari Herb-Lax termasuk daun senna yang digunakan secara tradisional sebagai laksatif semula jadi.

Ia merangsang pergerakan usus untuk melancarkan proses perkumuhan semula jadi tubuh. Untuk kurus, Herb Lax Shaklee membuat pembersihan usus dengan sangat lancar.



Set kurus shaklee



Shaklee konsisten mempromosikan gaya hidup sihat. HELLO NEW YOU adalah set untuk turunkan berat badan dan mencapai berat ideal buat setiap individu.


Dengan Set Hello New You Shaklee membantu memecahkan lemak-lemak terpendam, dan pada masa yang sama memelihara otot-otot kita agar kekal mantap.



Pengedar shaklee labuan





Berminat nak dapatkan SET KURUS  SHAKLEE ni?
Sekarang tengah ada promotion untuk bulan MARCH 2023.


Pengedar shaklee


Menariknya promosi ni,kalau anda grab promo SET HELLO NEW YOU  ini anda bakal dapat FREE :


🍫FREE 1 tong Cinch Shake Chocolate 

🍀FREE 1 Shaker Shaklee Exclusive

🤝FREE Membership

🚚FREE Delivery


Jangan lepaskan peluang dapat set ini. Dah alang alang murah, apa kata cuba. Siap dapat percuma 1 tong Cinch dan shaker hijau cun melecun kita bagi. Kita ada masa sebulan lebih untuk kelihatan menawan dan tampil segak di pagi Raya. Mesti sempat.

Selain itu, anda juga boleh dapatkan  Set Puasa Shaklee  sebagai persediaan untuk puasa dengan bertenaga, kenyang lama dan kurang dahaga.



Vitamin shaklee




Jemput follow media sosial jue di bawah 😍 

FB PERSONAL : JUMILAH IBRAHIM

FB PAGE Ju-Shaklee

INSTAGRAM  : Jumilah1988



#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleelabuan
#pengedarshakleeaktif


PENAFIAN : 


Semua penulisan tentang produk dan testimoni yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat dan menyembuhkan penyakit. Sebarang masalah kesihatan mestilah diajukan kepada pakar perubatan yang diiktiraf. Jika anda sedang menjalani rawatan perubatan, mengandung atau menyusukan bayi, sila berunding dengan doktor anda sebelum menggunakan sebarang suplemen.

Comments