Bisnes Dari Rumah


Bisnes dari rumah


Bisnes dari rumah telah menjadi satu norma baru sejak pandemik melanda negara Malaysia. Kalau dulu, ada orang pandang enteng dengan bisnes, tapi tidak lagi kini.

Ia menjadi pilihan mereka yang menjana pendapatan kedua ataupun untuk mereka yang terjejas atau hilang pendapatan.

Pada zaman yang serba canggih ini, memang sukar jika kita hanya bergantung kepada satu pendapatan sahaja. 

Mana nak bayar ansuran kereta, sewa rumah, bil telefon, duit minyak, tol, bil air, bil elektrik dan banyak lagi. Pendek kata, pendapatan tetap itu tidak cukup untuk menampung kehidupan seharian kita, tambahan pula untuk kehidupan di ibu Kota.

Bagaimana menukar mindset orang bisnes?


Mindset ini adalah perkara yang paling sukar untuk ditukar. Lagi-lagi kalau orang yang memang dah lama hidup makan gaji dan tiba-tiba menceburkan diri dalam bidang bisnes.

Bisnes ini bukan kerja sebulan dan terima gaji. Ia perlukan usaha konsisten setiap hari untuk terus jana pendapatan.

Sebagai orang bisnes, kita perlu fikirkan cara bagaimana untuk gandakan wang dalam perniagaan kita.

Jadi, circle of friends memang amat memainkan peranan yang penting untuk ubah mindset kita. Dengan siapa kita berkawan dan berkomunikasi, ia membentuk cara fikir dan juga cara kita bertindak.


Betul ke boleh jana pendapatan dari rumah?


Betul! Di Shaklee , kami akan membantu dan berkongsi ilmu sehingga anda mampu menjana pendapatan dari rumah. 

Bisnes Shaklee bukanlah sesuatu perkara yang baru didengari tentang kewujudan industri ini. Kami pernah mendengar keluhan segelintir usahawan yang ad­­a keinginan untuk memulakan perniagaan tetapi merasa ragu untuk memulakannya. 

Ada yang pening memikirkan modal yang tidak cukup, tidak tahu bagaimana cara untuk mendapatkan peralatan atau bahan-bahan perniagaan.

Tahukah anda, perniagaan jenis ini merupakan bisnes yang boleh memberikan keuntungan yang lumayan. Keuntungan anda boleh melebihi sasaran yang anda tetapkan, ini bergantung kepada cara anda menguruskan perniagaan tersebut. 

Untuk berjaya, anda harus mengeksploitasi bisnes ini kerana, bisnes shaklee ini mempunyai peluang perniagaan yang meluas dan boleh sahaja dijalankan di rumah secara sepenuh masa’ atau sampingan. 

Antara kelebihan bisnes shaklee yang anda perlu tahu :


Bisnes dari rumah

JEMPUT BACA : BISNES SHAKLEE BISNES ONLINE TERBAIK MALAYSIA


Ada banyak cara untuk kita jana pendapatan. Bisnes dari rumah adalah salah satunya. Buat bisnes ini perlu ada nilai yang baik untuk diri kita dan juga orang sekeliling.

Jadi, buatlah apa sahaja bisnes asalkan ia dapat bantu untuk ubah hidup kita jadi lebih baik.

Jadi kalau anda benar-benar berminat nak jana pendapatan dan ingin menikmati kehidupan yang lebih berkualiti, sihat dan bebas kewangan, bebas masa, inilah masanya anda join Shaklee.


Jika anda serius berminat menjadi Pengedar Shaklee dan Team Bisnes saya, boleh hubungi saya direct dengan klik gambar di bawah  👇🏻






Saya juga aktif di media sosial lain :


Facebook Page : JU SHAKLEE - SAFE.PROVEN


Instgram : @jumilah1988



#NextlevelBlogging


#Shakleetriumph2023


#shakleethrive2023

#pengedarshakleelabuan


#teamleadership

Comments