COD Shaklee Area Labuan Terus Ke Rumah Anda



Pengedar aktif shaklee

 

Assalammualaikum & Salam Kasih Sayang ,

Saya Pengedar Sah Shaklee di Malaysia 'Now Everyone Can Grab Vitamin!'

Saya Jue adalah pengedar sah Shaklee di Kawasan W.P.Labuan .ID Shaklee saya 947718. Anda boleh mendapatkan vitamin Shaklee dengan saya. 

Perkhidmatan Saya

Sebagai seorang Pengedar Sah Shaklee di Malaysia, saya menyediakan perkhidmatan Cash On Delivery (COD) di Labuan dan hantar terus ke rumah anda.

 ni bermakna anda tidak perlu keluar rumah untuk mendapatkan produk Shaklee. Saya akan hantar produk Shaklee yang anda pesan terus ke pintu rumah anda.

Untuk pengedaran vitamin Shaklee ke Seluruh Malaysia saya akan menggunakan perkhidmatan GDEX /POS LAJU

Modus operandinya mudah sahaja.Sebaik sahaja customer saya membuat pembayaran(bankin/transfer) untuk membeli vitamin Shaklee maka urusan pengeposan pun akan segera diuruskan. 

Yang paling penting alamat, nama penerima dan no h/p mesti tepat dan betul bagi memastikan kiriman selamat sampai ke tangan pembeli.

Saya juga menyediakan konsultasi percuma mengenai produk Shaklee. Sekiranya anda mempunyai sebarang soalan atau keperluan khusus, saya sedia membantu anda mencari produk Shaklee yang terbaik untuk anda.


Keistimewaan Shaklee

Dalam membina legasi inovasi dan sainsnya, falsafah Living in Harmony with Nature® adalah tunjang kepada semua yang kami lakukan.

Kami komited untuk membuat produk dari bahan semula jadi yang asli. Produk kami bebas daripada bahan tiruan dan bahan kimia yang berbahaya.

Produk kami mematuhi standard keselamatan tertinggi. Produk kami lembut pada persekitaran. Setiap satu daripada produk kami adalah bebas gluten.

Kami tidak pernah melakukan ujian ke atas haiwan dan kami bebas dari penganiayaan. 

Dari produk nutrisi dan kecantikan yang terbukti secara saintifik hingga ke kemampanan alam sekitar, kami telah membantu berjuta-juta orang hidup lebih sihat, lebih muda dan lebih puas dengan kehidupan.

Selamat. Terbukti. Berkesan. Komitmen Jangka Panjang Shaklee untuk Ketulenan, Keselamatan Dan Keberkesanan. 

Di Shaklee, kami memusatkan perhatian kepada kualiti setiap produk kami. 

Walaupun pengeluar menjalankan ujian ini, apabila produk ini dihantar ke Shaklee, kami menjalankan ujian bebas kami sendiri.

Shaklee mengendalikan lebih 100,000 ujian kawalan kualiti setiap tahun untuk memastikan kualiti dan potensi produk kami kepada anda.


Pengedar sah shaklee


Saya sendiri telah menggunakannya dan mendapat banyak manfaat daripadanya. Produk Shaklee membantu saya untuk menjaga kesihatan dan memberikan tenaga yang cukup untuk saya menjalani aktiviti harian saya.


JOM JADI AHLI SHAKLEE!

Oh ya, kalau anda nak jimat lagi banyak, boleh terus sahaja daftar sebagai ahli .Apa yang bestnya join ahli ni?

✅ Anda dapat beli produk pada harga ahli (diskaun 20%). Jadi tak payah dah survey harga dari pengedar lain. Nak makan sendiri saja pun memang bagus sangat jadi ahli.

✅ Minat nak jana income? Shaklee ada peluang bisnes yang best! Setiap bulan ada ja kelas online dan offline khas untuk ahli Shaklee yang berminat nak bisnes. Ada banyak sangat guide yang boleh anda belajar untuk berjaya dalam bisnes Shaklee. Semua ilmu dah ada, tinggal nak belajar dan buat ajer!

✅ Kalau buat betul-betul dalam bisnes Shaklee, boleh jadi Shaklee Business Leader . Seorang Shaklee Business Leader berpeluang menikmati Cash Bonus 4-5 angka setiap bulan, Car Bonus dan Free Trip dalam dan luar negara setiap tahun.

Nak dapatkan produk Shaklee, nak join ahli dan minat nak cari side income secara online dari rumah, cepat hubungi saya .

Klik gambar di bawah untuk terus ke pautan whastapp saya.




Saya juga aktif di media sosial lain :


Facebook Page : JU SHAKLEE - SAFE.PROVEN


Instgram : @jumilah1988



#NextlevelBlogging

#Shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#pengedarshakleelabuan


Comments