Multivitamin Shaklee Berwajah Baru

 

Multivitamin Shaklee

Multivitamin Shaklee Berwajah Baru.

Dengan formula baharu & dipertingkatkan, Vitalea kini diberikan nama baharu iaitu akan dikenali sebagai Vita-lize Shaklee. 

Vita-lize Shaklee bakal menggantikan Vitalea apabila ia memasuki pasaran pada hujung bulan ini (Mei 2023). 


Multivitamin Shaklee


Vitalea asal namanya ialah Vitalized Mineral dalam bentuk cecair apabila ia diperkenalkan pada tahun 1915 oleh Dr Forest C Shaklee. 

Masa tu syarikat Shaklee pun belum ditubuhkan, bermakna Dr Shaklee keluarkan produk sebelum membina empayar perniagaannya.


Multivitamin Shaklee


Sejarah Vita-Lea


Shaklee Corporation diasaskan pada tahun 1956 oleh Dr. Forrest C. Shaklee, yang percaya dengan kuasa bahan-bahan semula jadi dan keupayaan semula jadi tubuh untuk menyembuhkan dirinya sendiri. 

Dr Shaklee adalah perintis dalam bidang pemakanan dan suplemen, dan beliau mencipta multivitamin pertama di Amerika Syarikat. 

Pada tahun 1960, Shaklee melancarkan produk utamanya, Vita-Lea, yang dengan cepat menjadi asas kepada barisan produk syarikat.

Sejak penubuhannya, Vita-Lea telah direka untuk menyediakan nutrien penting untuk menyokong kesihatan dan kesejahteraan optimum badan. Formula asal mengandungi 12 vitamin dan lapan mineral. 

Selama bertahun-tahun, Shaklee telah mengemas kini formula untuk mencerminkan penyelidikan saintifik terkini dan memastikan ia memenuhi keperluan pemakanan yang berubah-ubah penggunanya. 

Hari ini, Vita-Lea mengandungi 23 vitamin dan mineral penting, serta fitonutrien dan antioksidan.Dan kini sesuai dengan formula baharu, Vitalea kini diberikan nama baharu iaitu akan dikenali sebagai Vita-lize


Vitamin shaklee


Siapa yang Patut Mengambil Vita-Lize Shaklee?





Vitamin shaklee


Vita-Lize ialah suplemen multivitamin dan multimineral spektrum luas yang sesuai untuk orang dewasa dari semua peringkat umur dan gaya hidup. 

Ia boleh memberi manfaat terutamanya untuk individu yang mengalami kesukaran mendapatkan semua nutrien yang diperlukan daripada diet mereka atau yang telah meningkatkan keperluan nutrien disebabkan oleh pelbagai faktor seperti umur, tekanan, penyakit, kehamilan, atau prestasi sukan.

Lebih-lebih lagi, sekatan pemakanan atau alahan makanan tertentu boleh menyukarkan untuk mendapatkan semua nutrien penting yang diperlukan melalui diet sahaja.

Justeru suplemen Vita-Lize boleh membantu dalam situasi sedemikian. Vita-Lize juga sesuai untuk vegetarian dan vegan.


Manfaat Vita-Lize Shaklee



Vitamin shaklee


Faedah Vita-Lize boleh dibahagikan kepada tiga kategori utama: kesihatan dan kesejahteraan umum, pencegahan penyakit dan peningkatan prestasi:

1. Kesihatan dan Kesejahteraan Am


Vita-Lize membekalkan vitamin dan mineral penting untuk menyokong kesihatan dan kesejahteraan keseluruhan. 

Vitamin dan mineral penting seperti Vitamin A, D, C, E, B6, dan B12 menyokong sistem imun, kesihatan jantung, kesihatan tulang, penghasilan tenaga dan fungsi kognitif. 

Selain itu, suplemen itu menyediakan nutrien penting yang mungkin kurang dalam diet ramai individu, termasuk selenium, magnesium, dan zink.

2. Pencegahan penyakit

Vita-Lize mengandungi beberapa khasiat yang terbukti dapat mengurangkan risiko penyakit kronik. 

Sebagai contoh, Vitamin D dan kalsium telah ditunjukkan untuk mengurangkan risiko osteoporosis dan patah tulang. 

Vitamin E, zink, dan selenium telah terbukti mempunyai sifat antioksidan, yang boleh membantu mencegah penyakit jantung, kanser, dan penurunan kognitif.

3. Meningkatkan Tenaga

Suplemen dengan Vita-Lize boleh meningkatkan tenaga dan mengurangkan risiko kekurangan nutrien pada semua. 

Suplemen ini mengandungi vitamin dan mineral penting yang penting untuk pengeluaran tenaga, fungsi otot, dan pemulihan. 

Selain itu, beberapa nutrien seperti Vitamin C dan E telah ditunjukkan dapat mengurangkan kesakitan otot, keradangan dan tekanan oksidatif, yang boleh meningkatkan pemulihan dan prestasi senaman bagi orang yang aktif.




Pengedar shaklee


Vita-Lize ialah suplemen multivitamin dan multimineral berkualiti tinggi yang telah berada di pasaran selama lebih 100 tahun. 

Ia menyediakan vitamin dan mineral penting untuk menyokong kesihatan dan kesejahteraan umum, mengurangkan risiko penyakit kronik dan meningkatkan prestasi sukan. 

Vita-Lize sesuai untuk orang dewasa dari semua peringkat umur dan gaya hidup, dan ia boleh menjadi tambahan yang berharga kepada diet dan gaya hidup yang sihat.

Dengan sejarah kejayaannya yang panjang, Vita-Lize kekal sebagai produk yang dipercayai dan digemari daripada Shaklee.

Jom dapatkan Vita-Lize Shaklee daripada saya hari ini!




Pengedar shaklee


Klik link di bawah untuk order



Saya juga aktif di media sosial lain :


Facebook Page : JU SHAKLEE - SAFE.PROVEN


Instgram : @jumilah1988



#NextlevelBlogging


#Shakleetriumph2023


#shakleethrive2023


#pengedarshakleelabuan


#teamleadership 




PENAFIAN : 


Semua penulisan tentang produk dan testimoni yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat dan menyembuhkan penyakit. Sebarang masalah kesihatan mestilah diajukan kepada pakar perubatan yang diiktiraf. Jika anda sedang menjalani rawatan perubatan, mengandung atau menyusukan bayi, sila berunding dengan doktor anda sebelum menggunakan sebarang suplemen.

Comments