Shaklee Embun Tanamera

 




Kami di Shaklee memahami keperluan unik anda yang bermula daripada kegembiraan semasa kehamilan kepada keterujaan menjadi ibu baharu. Rangkaian menyeluruh penjagaan kehamilan dan penjagaan selepas kelahiran Embun by Tanamera dirumus khas untuk menyokong setiap langkah anda dalam perjalanan yang luar biasa sebagai seorang ibu.


Embun by Tanamera


Menggabungkan Amalan Kesihatan Tradisional dengan Inovasi Moden

Gabungan formulasi herba tradisional dengan kemajuan sains untuk pengalaman mewah dan penuh kasih sayang.

100% Daripada Bahan Semulajadi

Kami menggunakan bahan-bahan semulajadi yang terbaik untuk memastikan produk kami selamat untuk anda dan bayi anda. Dirumus khas dengan menggunakan halia Bentong untuk Set Prenatal dan Set Postnatal Shaklee.

Formula Lembut

Bebas daripada bahan kimia berbahaya, pewangi tiruan dan pewarna.

Formulasi Pakar

Diformulasikan dengan bimbingan pakar dalam penjagaan kehamilan dan penjagaan selepas kelahiran untuk memberikan hasil yang selamat dan sebenar.

    

Produk bagi ibu hamil & berpantang.


Bakal ibu & ibu berpantang pasti gembira dengan set ini kerana, ia mengandungi vitamin lengkap & minyak serta herba untuk mandian semasa tempoh berpantang. EMBUN Tanamera hanya khas di Shaklee sahaja, tiada di Tanamera..

Ibu hamil pasti ingingkan vitamin yang cukup semasa hamil dan pastinya ibu hamil mengalami stretch mark serta lenguh-lenguh badan.

Dengan adanya Embun Relaxing Magnesium Gel & Smooth Tummy Oil ia dapat membantu ibu hamil lebih berkeyakinan mengharungi proses hamil yang penuh cabaran.

Embun Relaxing Magnesium Gel:

•Mencegah kekejangan otot
•Meningkatkan kualiti tidur
•Mengurangkan tekanan

Embun Smooth Tummy Oil:

•Mengurangkan tanda & regangan selulit
•Melancarkan peredaran darah
•Merangsang penghasilan kolagen

Khas Semasa berpantang pula, Embun Warming Herbal Bath & Feminine Wash

Warming Herbal Bath:

•Melancarkan peredaran darah
•Melegakan sakit otot & sendi
•Memanaskan badan & mencegah angin

Feminine Wash:

•Mengurangkan pembengkakan luka bersalin
•Mengecutkan tisu pada bahagian intim
•Membantu mengetatkan otot rahim

Vitamin Shaklee pula membantu wanita hamil & berpantang mendapat nutrisi secukupnya semasa hamil & berpantang. Dengan set ini, anda layak mendapat:

  • Keahlian percuma bernilai RM35.00
  • Percuma postage
  • Percuma Beg Dedaun Hijau

SET MAMA SHAKLEE X EMBUN TANAMERA DAH TIBA!

Tadaaa!!! Inilah set terbaru yang nak announce. Set ni Shaklee collab dengan Tanamera! Untuk ibu mengandung ada. Yang ibu bersalin & dalam pantang pun ada. OMG.. 






Tapi this one is even better! Sebab Shaklee sendiri ada bersama² dengan Tanamera untuk formulate produk EMBUN ni. Kalau korang nak tau, it took 2 years untuk Shaklee betul² puas hati dengan formulation ni tauu. So that ianya betul² berkualiti, berkesan & tak beri sebarang adverse effect kepada pengguna.

You know Shaklee punya standard macam manalahkann.. mana boleh ujian 2-3 bulan dah settle. Banyak checklist yang dorang kena patuhi untuk Shaklee standard. And the best part is, produk EMBUN ni TAK ADA dalam mana2 platform kecuali di Shaklee. Termasuklah di Tanamera sendiri. Sebab mereka keluarkan EMBUN ni khas untuk Shaklee SAHAJA.

So mommies semua.. boleh mula dapatkan Set Mama x Embun ni sekarang okeh! Boleh whatsapp atau DM terus untuk order ya! Free membership & delivery + Free Bag Dedaun yang super gorgeous yang boleh jadi Hospital Bag atau Mommy Bag yang stylo you alls! ????

Memang suka pakai bag daun tu. And I wear it proudly! Sebab cantikkk! And of course I carry the Shaklee name with pride too! Hahaha..satisfied and proud user cemtulah ????

Bagi yang berminat nak dapatkan boleh hubungi jue menggunakan link di bawah:


Pengedar shaklee seluruh malaysia



Jue menyediakan khidmat untuk COD Shaklee bagi di Wilayah Persekutuan Labuan atau anda boleh ‘self-collect‘ terus produk Shaklee daripada rumah saya (Pengedar Shaklee Labuan)

Untuk di luar kawasan ini, usah risau. Jue boleh pos terus ke alamat anda.


Saya juga aktif di media sosial lain :


Facebook Page : JU SHAKLEE - SAFE.PROVEN


Instgram : @jumilah1988



#NextlevelBlogging

#Shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#pengedarshakleelabuan

#teamleadership 

#VivixShaklee

#ResVShaklee

#HeartStrongLiveLong

#ShakleeHeartSolutions

#ResVvix

#Powerofpolyphenols

#pengedaraktifshaklee


Comments