Berat Badan Naik Lepas Raya? Jangan Risau Set Hello New You Kan Ada, Pasti Kurus



Set kurus shaklee


Dah jadi kebiasaan orang kita, ketika Ramadan semua berpusu-pusu pasang niat  berdiet untuk kuruskan badan demi tampil cantik di hari raya. Tapi takkanlah bila raya terus berat badan naik? 

Tetapi setelah sebulan berpuasa, semasa hari raya inilah nak balas dendam untuk menjamah segala juadah hari raya seperti rendang, lemang, nasi impit, soto dan pelbagai jenis aneka kuih raya. Mesti ramai yang dalam keadaan dilema kan?

Jangan risau Set Kurus Shaklee Hello New You dapat bantu anda untuk turunkan berat badan.

Tapi Kenapa Berat Badan Naik Selepas Raya?

Sememangnya sukar untuk menahan nafsu ketika di hari raya, lagi-lagi setelah lamanya kita tidak dapat beraya bersama sanak saudara dan juga ibu bapa. 

Inilah masanya untuk kunjung mengunjung dan mengeratkan silaturrahim yang sudah lama pudar disebabkan keadaan PKP yang tidak mengizinkan. 

Dengan pelbagai juadah raya yang terhidang dan makan bersama sanak saudara pasti membuat kita terleka sehingga terlupa dengan kandungan gula, kalori dan lemak di dalam juadah raya tersebut. 

Itu belum lagi ramai yang terlupa untuk bersenam disebabkan ramai yang mengambil cuti yang panjang di hari raya ini.


Set kurus shaklee


Jemput baca : 7 Cara Mudah Cegah Berat Badan Naik Selepas Aidilfitri

Penat mencuba tetapi masih tidak berjaya menurunkan berat badan? Telah mencuba pelbagai jenis diet tetapi semuanya tidak berkesan? Berjaya menurunkan berat badan tetapi tidak kekal? Saya memahami anda.

Jika anda inginkan permulaan yang lebih sihat untuk menyegarkan semula tubuh badan dan menguruskan berat badan anda,Hello New You Set ini sememangnya untuk anda.


Set kurus shaklee

Memperkenalkan Set Kurus Shaklee Hello New You.



Set Kurus Shaklee Hello New You 


Tidak seperti kebanyakan diet ikutan di luar sana “ Hello New You” shaklee menggalakkan pengurusan berat badan yang berkesan dengan mengambil kira nutrisi yang diperlukan oleh tubuh badan anda dan bukan hanya solusi sementara untuk mempromosikan penyelesaian pantas bagi penurunan berat badan.

Hello New You akan membantu anda

🌹 Menguruskan dan mengekalkan berat badan anda dengan cara yang lebih sihat.

🌹 Membentuk tubuh badan yang menawan .

🌹 Meningkatkan tenaga dan kecergasan anda.

🌹 Menambah baik sistem pencernaan anda.

🌹 Mengembalikan keyakinan anda.

🌹 Lebih fokus dan bersedia untuk menghadapi apa sahaja.


Terdapat  4 jenis Nutrisi dalam Hello New You Set


Cinch Shake ( Membakar Lemak Dan Membina Otot Dengan Cekap )



Vitamin shaklee


🌹Pengganti makanan yang memberi manfaat dan hidangan penuh yang lazat dalam bentuk minuman yang berkhasiat.

🌹Mengandungi Leusina untuk membakar lemak tanpa kesan yo-yo , membina dan mengekalkan otot tanpa lemak untuk berat badan yang sihat dan berbentuk langsing.

🌹Mengawal selera makan , mengurangkan nafsu makan dan rasa lapar yang tidak teratur.

🌹Mengandungi 20 jenis vitamin dan mineral penting dalam membantu mengurangkan jurang nutrisi.

🌹Mengandungi low glisemik index , kenyang lebih lama  maka sesuai untuk pesakit kencing manis 


Lecithin & Omega Guard 


Vitamin shaklee


Lecithin ( Memecahkan Lemak Degil )

🌹 Mempercepatkan proses pemecahan lemak

🌹 Mencegah daripada pengumpulan lemak di dalam hati dan menyingkirkan toksin daripada hati.

Omega Guard ( Asid Lemak Omega-3)

🌹 Meningkatkan kadar metabolik dan mempercepatkan proses pembakaran lemak 

🌹 Meningkatkan sensitiviti insulin tubuh untuk mengawal simpanan lemak.


Herblax ( Membersih dan Menyelaras Semula )


Vitamin shaklee


🌹 Penting dalam membantu pembersihan usus, mengatasi masalah sembelit dan menyingkirkan toksin dari badan.

🌹 Mengandungi campuran bahan daun senna yang digunakan secara tradisional sebagai bahan laksatif semulajadi dalam membantu pasistalsis usus


Hasil Sebenar daripada Individu Sebenar


Kami telah membantu ramai individu seperti anda mencapai berat badan idaman melalui “Hello New You” Shaklee.



Pengedar shaklee

Nur Syazadatul Nisma Binti Suhurani
Turun 12kg
Lebih Gembira dengan Saya yang Baharu!


Saya mengalami sakit lutut dan sesak nafas apabila melakukan aktiviti harian. Perkara ini mendorong saya untuk mencuba produk-produk Shaklee. 

Saya dapati berat badan saya turun secara konsisten dan tabiat makan juga mula berubah ke arah yang lebih baik. Kulit saya kelihatan lebih sihat dan badan terasa lebih segar. Saya lebih gembira dengan diri saya yang baharu!



Pengedar shaklee labuan

Aida Suhana Ismail
Turun 10kg
Hello Diriku Yang Baharu!


Saya memang suka makan makanan manis. Tanpa disedari, berat badan saya semakin meningkat sehingga menyebabkan stamina saya merosot dan cepat berasa penat. 

Tumit saya juga berasa sakit apabila berjalan. Sejak diperkenalkan dengan Shaklee, saya tidak lagi menoleh ke belakang kerana apa yang saya perolehi kini lebih banyak daripada yang saya hilang. 

Saya berasa lebih bertenaga, kulit lebih berseri dan saya turut mengamalkan pemakanan sihat. Anda perlu bertekad memulakan perjalanan menurunkan berat badan untuk lebih sihat dan meneruskan usaha untuk merubah penampilan diri anda!




Pengedar shaklee

Umi Syafiqah Mohd Hisham

Turun 3kg
                           Semakin Sihat


Selepas kehamilan ketiga, saya sukar untuk menurunkan berat badan. Selepas mengambil produk Shaklee secara konsisten dan mengamalkan gaya hidup sihat, akhirnya saya berjaya menurunkan berat badan! Saya sangat gembira kerana boleh menggayakan semula pakaian sebelum hamil. Shaklee memang benar-benar berkesan!


BERITA BAIK

Dalam banyak banyak promo yang ada bulan ni, this one antara yang paling best!

Yeayyy HELLO NEW YOU SET is back ‼️

Sesuai sangat laa siapa yang nak start diet balik selepas sakan beraya, nak start buat puasa enam ke kan memang set ni complete dah.


Pengedar aktif shaklee




Kurus dengan cepat? Boleh jer tapi kena lah dengan cara yang betul. Jangan lah nak kurus cepat tapi penyakit lain pula yang datang. Dengan Shaklee kurus secara sihat kurus secara semulajadi.


Jika anda ingin mendapatkan produk shaklee atau menyertai Shaklee boleh hubungi saya dan saya akan membantu anda 


Boleh terus hubungi saya :





Saya juga aktif di media sosial lain :


Facebook Page : JU SHAKLEE - SAFE.PROVEN


Instgram : @jumilah1988


#NextlevelBlogging

#Shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#pengedarshakleelabuan




PENAFIAN : 


Semua penulisan tentang produk dan testimoni yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat dan menyembuhkan penyakit. Sebarang masalah kesihatan mestilah diajukan kepada pakar perubatan yang diiktiraf. Jika anda sedang menjalani rawatan perubatan, mengandung atau menyusukan bayi, sila berunding dengan doktor anda sebelum menggunakan sebarang suplemen.

Comments