KENAPA PROJEK BLOG MEGA SHAKLEE 1.0 SANGAT BEST

 


Pengedar Shaklee

Saya menyambut baik pelawaan dari Master Aisyah untuk join projek blogmegashaklee 1.0 kerana saya ingin belajar untuk buat blog. sebelum ni saya langsung tak tahu pasal blog. Jadi dengan adanya program blogmegshaklee 1.0 ni banyak ilmu yang saya dapat tentang blog.

Sebab kenapa  projek blog mega shaklee menarik di sini  saya dapat belajar mengenai SEO.SEO  adalah singkatan daripada perkataan ‘Search Engine Optimizatiom’ ia adalah proses yang membolehkan laman kita muncul dalam senarai hasil carian bagi keyword ( kata kunci ) tertentu di Search engine seperti Google atau Bing.

Dalam program mega shaklee 1.0 baru saya tahu kenapa SEO ini sangat penting untuk blogger-blogger . Jika kita berjaya hasilkan post berkualiti dan lengkap dengan SEO yang baik,post kita dengan perlahan -lahan naik dalam rangking search enjin.


Pengedar Shaklee labuan


Menang Hadiah Collagen Powder Shaklee Hasil Program Blogmegashaklee 1.0. Master Aisyah wakilkan saya untuk terima hadiah tersebut.

Program blogmegashaklee 1.0 ni berlangsung 2 minggu dalam program ni kami diberi 2 tugasan 

Minggu pertama kami di beri tugasan untuk membuat entry mengenai Intermittent Fasting 

Minggu kedua kami di beri tugasan untuk membuat entry mengenai Set Kurus Shaklee

Terima kasih pada Master Norita dan Master salwa adakan program Blogmegashaklee 1.0 banyak sangat ilmu saya belajar dari hasil program ni.

Program blogmegashaklee akan di sambung kan lagi harap dapat join lagi program blogmegashaklee 2.0 kerana saya nak lagi menambah ilmu  lagi tentang blog .


#Blogmegashaklee 

#shakleethrive2023

#shakeetriumph2023

Comments